afscheid nemen - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Thijs Veening - WaarBenJij.nu afscheid nemen - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Thijs Veening - WaarBenJij.nu

afscheid nemen

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

16 Februari 2014 | Nederland, Noordwolde

lieve familie, vrienden en kennissen.

hierbij schrijf (typ) ik mijn eerste verhaal.
Het begint nu toch allemaal dichterbij te komen en dat merk ik ook aan mezelf.Ik voel mij wat meer gespannen en opgeladen en dat resulteert in minder slaap en kriebels in mijn buik ( en nee dit zijn geen vlinders;p).

vandaag heb ik mijn laatste spulletjes kunnen kopen en (hopelijk) heb ik nu alles wat ik nodig heb. vanavond hebben we samen met vrienden en familie gegeten en was het tijd om afscheid te nemen!
het zijn `maar` 2 maanden toch ga ik jullie (allen) super missen.
ik begin nu al (weer) in te zien hoe God mij gezegend heeft met alles wat ik heb.

morgenavond ga ik vliegen en donderdagochtend ben ik geland in Kenia!
via deze blog kunnen jullie mij blijven volgen.
voor nu slaap lekker iedereen en tot ziens!

  • 18 Februari 2014 - 23:00

    Anje:

    Gods zegen .

  • 18 Februari 2014 - 23:28

    Dirk Zandbergen:

    Heey Thijs,

    Heel veel plezier en succes de komende twee maanden. Ik houd je blog nauwlettend in dr gaten. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en hoe je het allemaal beleefd.

    Nogmaals heel veel succes, en God zal je zegenen!

    Gr. Dirk Zandbergen

  • 19 Februari 2014 - 08:28

    Alice Kremer:

    Thijs! Wat een mooi avontuur met God ga jij weer beleven! Gezegende tijd! Benieuwd naar je verhalen en ervaringen!
    Bless, Kremer6

  • 19 Februari 2014 - 08:43

    Oma Veening:

    Lieve Thijs,
    Ja het is bijna zover.Ja spannend is het zeker.Het was fijn om gisteravond samen te eten met iedereen,iets om dankbaar voor te zijn.We zullen jouw ook missen,maar we weten dat God met jouw mee gaat en ook met ons hier.Een goede reis.In gedachten reizen we mee,maar ook in ons gebed..We blijven je volgen.Veel liefs oma en opa.

  • 19 Februari 2014 - 10:37

    Martine:

    Vette zegen voor jou Thijs! Enjoy!!!

  • 20 Februari 2014 - 11:19

    Erna Veening:

    Lieve Thijs een hele goede reis,en een mooie tijd daar toegewenst,geniet ervan en pas goed op jezelf.
    Dikke knuffel Erna.

  • 20 Februari 2014 - 11:23

    Bart:

    Hey Thijs, een hele mooie en inspirerende tijd gewenst! En voorzichtig aan. Goede reis ook! Groetjes Bart

  • 20 Februari 2014 - 13:38

    Gerard:

    Hey neef veel plezier en geniet er van is je gegund. Was leuk om je effe uit te zwaaien
    Groeten uit schiphol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

vrijwilligerswerk in Kenia!

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1376
Totaal aantal bezoekers 9244

Voorgaande reizen:

19 Februari 2014 - 17 April 2014

Kenia2014

Landen bezocht: